صبر کنید ...

کلینیک ارتوپدی فنی بدنسازان

ads-clinicortobodibadansazan-060302-2.jpg
چت آنلاین با کلینیک ارتوپدی فنی بدنسازان

در سایت 7-24 دکتر به معرفی کلینیک ارتوپدی فنی بدنسازان با اطلاعات آدرس و شماره تماس پرداخته ایم، اگر به دنبال مرکزی حرفه ای با کادری مجرب برای ساخت پروتزهای استاندارد در شیراز هستید ما را در ادامه همراهی کنید تا علاوه بر معرفی این کلینیک خدمات آن ها را نیز شرح دهیم.

کلینیک ارتوپدی فنی بدنسازان

کلینیک ارتوپدی فنی بدنسازان

کلینیک ارتوپدی فنی بدنسازان٫اولین مرکز خصوصی در جنوب کشور با 28 سال تجربه در زمینه ارائه خدمات ارتوزی و پروتزی از جمله طراحی و ساخت دست و پای مصنوعی٫کمربند های طبی اصلاحی و ساپورتیو٫بادی جاکت٫قوزبند های نئوپرنی٫بریس اندام ها٫اتل٫کفش و کفی طبی و دیابتی آماده ارائه بهترین باکیفیت ترین و به روزترین خدمات ارتوزی و پروتزی در کوتاهترین زمان ممکن به مراجعین و بیماران محترم میباشد:

  • پروتزهای بالای زانو٫ زیر زانو٫ پروتز مکمل٫ پروتز سایم٫ فیلرها٫ پروتز کانادین٫ پروتز های اندام فوقانی
  • آتل های دست کوتاه٫ بلند٫ البو کیج٫ سارمینتو٫ شولدر ابداکشن
  • کمربند اصلاحی میلواکی٫ بوستون٫ چنو بریس٫ لیونایز و کمربندهای بعد از جراحی از جمله بادی جاکت٫ ریجید LSO و نئوپرنی
  • بریس بلند اندام تحتانی٫ انواع زانوبندها٫ ٫knee cag آتل های مچ پا٫ کفش و کفی طبی برای انحرافات مچ پا و صافی کف پا در کودکان و بزرگسالان
  • ارتوزهای کودکان از جمله تورتیکولی گردن٫ پاولیک هارنس برای دررفتگی مادرزادی سر استخوان ران٫ بریس برای کودکان دچار پرانتزی یا ضربدری زانو٫ کفش و آتل برای کودکان
  • پاچنبری club foot ٫کفش و کفی برای کودکان با عارضه صافی کف پا

اطلاعات آدرس و شماره تماس ارتوپدی فنی بدنسازان

آدرس: شیراز، چهارراه هوابرد، بطرف بلوار استقلال(زرهی)، بعد از کوچه 32، پلاک 71، روبروی بانک صادرات

شماره تماس: 071364992060713649920709171174939  

کلینیک ارتوپدی فنی بدنسازان

دکتر 24 معرف بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص در ایران می باشد. با دکتر24 بسادگی ، 7 روز هفته از پزشک مورد نظر خود نوبت بگیرید. در وسایت دکتر 24 ، لیست کاملی از پزشکان متخصص در دسترس شماست و می توانید بسادگی با چند کلیک از آنها بصورت تلفنی و انلاین نوبت بگیرید. در سایت دکتر 24 تخفیف های مرتبط با خدمات پزشکی و زیبایی بصورت متنوعی وجود دارد که میتوانید از آنها بهره ببرید..

تمامی حقوق برای تیم توسعه فناوری اطلاعات کانون تبلیغات پیک نوین محفوظ است.