صبر کنید ...

کلینیک تخصصی جراحی دامپزشکی ریور ساید

ads-riverside-211102-1.jpg
چت آنلاین با کلینیک تخصصی جراحی دامپزشکی ریور ساید

در این مطلب از سایت دکتر 24 به معرفی خدمات کلینیک تخصصی جراحی دامپزشکی ریور ساید با بیش از ده سال سابقه فعالیت در شیراز می پردازیم. برای دریافت مشاوره آنلاین و نحوه خدمات دهی تا انتها همراه ما باشید.

کلینیک تخصصی جراحی دامپزشکی ریور ساید

معرفی کلینیک تخصصی جراحی دامپزشکی ریور ساید

دكتر رضا زارع متولد سال ١٣٥٩ فارغ التحصیل دوره عمومی دامپزشكی سال ١٣٨٤ ، دارای بورد تخصصی جراحی و فارغ التحصیل دوره تخصصی جراحی و ارتوپدی در سال ١٤٠٠ از دانشكده دامپزشكی شیراز است.
کلینیک تخصصی جراحی دامپزشکی ریورساید در سال ۱۴۰۰ با هدف رشد و توسعه سلامت حیوانات خانگی در شیراز با مجوز رسمی از اداره کل و نظام دامپزشکی استان فارس افتتاح شد. ریورساید از مجهز ترین و به روز ترین تجهیزات مطابق با استاندارد های روز جهانی بهره می برد.
کلینیک ریورساید مجهز دستگاه رادیولوژی دیجیتال dr مخصوص دامپزشکی با کیفیت عالی دارای اتاق سُربکوبی و در و‌ شیشه سربی جهت محافظت صاحب حیوان در مقابل اشعه ایکس ، سونوگرافی داپلر رنگی مخصوص دامپزشکی با امکان انجام اکوی قلب ، مجهز به سه دستگاه بیهوشی استنشاقی جداگانه در هر بخش اعم از جراحی ماژور ، جراحی ماینور و دندانپزشکی به صورت مجزا میباشد.

کلیه تجهیزات مورد استفاده در کلینیک اعم از دستگاه بی هوشی ، مانیتورینگ کامل شامل:

  • پالس اکسی متر
  • نوار قلب
  • دمای بدن
  • فشار سنج
  • کپنوگراف

مخصوص دامپزشکی بوده و حتی المکان از تجهیزات انسانی استفاده نشده است.

استفاده از پمپ سرم و گرمکن سرم مجزا و پمپ سرنگ در اتاق جراحی و اتاق معاینه این اجازه را به ما میدهد که سرم تراپی ها با دقت بسیار بالا بدون نیاز به حضور صاحب حیوان بالای سر آن انجام شود.

اتاق جراحی ریورساید داری کف پوش بیمارستانی آنتی باکتریال کانداکتیو با قابلیت هدایت الکتریسیته ساکن ریسک جراحی بخصوص در بیماران قلبی را به حداقل رسانده .

میز جراحی مخصوص دامپزشکی با قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب بصورت برقی و رویه وی شکل جهت مهار حیوان هنگام جراحی بدون نیاز به بستن دست و پای حیوان در طول جراحی میباشد.

استفاده از چراغ جراحی (سیالتیک) مولتی کالر امکان دید بهتر در جراحیهای حساس را فراهم مینماید.

کلیه وسایل اتاق عمل دارای استاندارد بیمارستانی و جنس استیل که امکان ضدعفونی کردن کامل محیط مهیا باشد.

بهره گیری از تهویه مرکزی (سانتریفیوژ)در کلیه اتاقها و فضاهای داخل کلینیک میزان آلودگی و بوی نامطبوع فضای داخلی را به حداقل رسانده و استفاده از برق اضطراری مرکزی برای تمام اتاقها و دستگاها ی حساس ریسک جراحی را به حداقل میرساند.

استفاده از پوشش سرامیک در کلیه سطوح کف و دیوار و به کار بردن پودر نانو آنتی باکتریال جهت بند کشی تمامی درزهای ساختمان میزان انباشتگی الودگی در دراز مدت را نیز به حداقل میرساند.

وجود ترازوی دیجیتال در سالن به همراه نمایشگر وای فای در اتاق معاینه امکان تعیین وزن پت دلبند شما را به راحتی مهیا می کند.

استفاده از گوشی معاینه (استتوسکوپ) دیجیتال با قابلیت ضبط صدا و ارسال آن امکان تشکیل پرونده دیجیتال را برای حیوان خانگی شما فراهم میکند.

قرار دادن کلیه واکسنها در یخچال مخصوص واکسنهای دامپزشکی مورد تایید شرکتهای بین المللی سازنده واکسن برای فراهم کردن بهترین شرایط نگهداری واکسن.

چرا باید ریور ساید را انتخاب کنیم؟

  • پاسخ گویی سریع
  • کلینیک مجهز
  • استفاده از تکنولوژی های روز
  • کادر مجرب

کلینیک تخصصی جراحی دامپزشکی ریور ساید

خدمات دامپزشکی ریور ساید

  • انجام کلیه آزمایشهای مربوط به چکاپ های سالیانه
  • تزریق واکسن
  • تشخیص آبستنی سگ با سونوگرافی و رادیولوژی

از شنبه تا پنج شنبه

اینستاگرام دامپزشکی: riverside_vet_clinic

اینستاگرام پت شاپ : petshop_riverside_shz

سایت: riverside-vetclinic.com

کلینیک تخصصی جراحی دامپزشکی ریور ساید

اطلاعات تماس کلینیک تخصصی جراحی دامپزشکی ریور ساید

آدرس: شیراز، بلوار چمران، بالاتر از بانک ملت مرکزی، بعد از ابیوردی 3

شماره تماس : 09359170580 و 07136269126 و 07136290155

دکتر 24 معرف بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص در ایران می باشد. با دکتر24 بسادگی ، 7 روز هفته از پزشک مورد نظر خود نوبت بگیرید. در وسایت دکتر 24 ، لیست کاملی از پزشکان متخصص در دسترس شماست و می توانید بسادگی با چند کلیک از آنها بصورت تلفنی و انلاین نوبت بگیرید. در سایت دکتر 24 تخفیف های مرتبط با خدمات پزشکی و زیبایی بصورت متنوعی وجود دارد که میتوانید از آنها بهره ببرید..

تمامی حقوق برای تیم توسعه فناوری اطلاعات کانون تبلیغات پیک نوین محفوظ است.