صبر کنید ...

بهترین دندانپزشک طرف قرارداد بیمه در شیراز

atc-dtghbbsh-251002-1.jpg

با توجه به اهمیت سلامت دهان و دندان، مراجعه منظم به دندانپزشک ضروری است. اما هزینه‌های بالای دندانپزشکی، برای بسیاری از افراد، یک مانع محسوب می‌شود. پوشش بیمه‌های درمانی، تا حدی این مشکل را حل کرده است. در حال حاضر، بسیاری از دندانپزشکی‌های شیراز، با بیمه‌های مختلف طرف قرارداد هستند. این امر، امکان استفاده از خدمات دندانپزشکی با تخفیف را برای بیمه‌شدگان فراهم می‌کند. در این مطلب از دکتر 24 ، به معرفی دندانپزشک طرف قرارداد بیمه در شیراز می‌پردازیم.

بهترین دندانپزشک طرف قرارداد بیمه در شیراز

بهترین دندانپزشک طرف قرارداد بیمه در شیراز

ردیف نام پزشک آدرس شماره تماس
1 کلینیک دندانپزشکی سرو شیراز، قدوسی غربی، بعد از کوچه 23، ساختمان آنا، طبقه اول، واحد 3 09170017399
07136329103
07136329116
09172515099

آیا همه خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه هستند؟

دندانپزشکی شاخه‌ای از پزشکی است که به پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های دهان و دندان می‌پردازد. خدمات دندانپزشکی طیف گسترده‌ای از درمان‌ها را شامل می‌شود که به حفظ سلامت و زیبایی دندان‌ها و لثه‌ها کمک می‌کند.

ویزیت دندانپزشکی
رادیوگرافی دندانپزشکی
جرم‌گیری و پالیش دندان
ترمیم ریشه دندان
درمان ریشه و عصب کشی
کشیدن دندان عقل
بیمه‌های پایه معمولاً خدمات دندانپزشکی عمومی مانند جرم‌گیری، پر کردن و ترمیم ریشه را پوشش می‌دهند. اما خدمات دندانپزشکی زیبایی مانند لمینت دندان، روکش دندان، ارتودنسی و ایمپلنت دندان معمولاً تحت پوشش بیمه پایه نیستند.

پوشش بیمه برای خدمات دندانپزشکی در شیراز چقدر است؟

درصد پوشش بیمه برای خدمات دندانپزشکی در شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

نوع بیمه: بیمه‌های پایه سلامت و تأمین اجتماعی پوشش محدودی برای خدمات دندانپزشکی دارند و تنها هزینه‌های مربوط به خدمات اورژانس دندانپزشکی را تحت پوشش قرار می‌دهند. بیمه‌های تکمیلی دندانپزشکی پوشش گسترده‌تری دارند و هزینه‌های مربوط به خدمات درمانی دندانپزشکی از جمله جرم گیری، ترمیم، پر کردن، کشیدن، عصب کشی، روکش و غیره را تحت پوشش قرار می‌دهند.
طرح بیمه: هر بیمه تکمیلی دندانپزشکی دارای طرح‌های مختلفی است که میزان پوشش بیمه‌ای و سقف تعهدات آن‌ها متفاوت است. به عنوان مثال، طرح طلایی یک بیمه تکمیلی دندانپزشکی معمولاً پوشش بیمه‌ای بیشتری نسبت به طرح نقره‌ای آن دارد.
خدمات دندانپزشکی: میزان پوشش بیمه برای هر یک از خدمات دندانپزشکی نیز متفاوت است. به عنوان مثال، هزینه‌های مربوط به جرم گیری و ترمیم دندان‌های آسیاب معمولاً کمتر از هزینه‌های مربوط به کشیدن، عصب کشی، روکش و ایمپلنت دندان است.

بهترین دندانپزشک طرف قرارداد بیمه در شیراز

جمع‌بندی دندانپزشک طرف قرارداد بیمه در شیراز

خدمات دندانپزشکی دیگری مانند روکش دندان، ایمپلنت دندان و ارتودنسی، لمینت دندان معمولاً تحت پوشش بیمه پایه نیستند. این خدمات به عنوان خدمات درمانی دندانپزشکی محسوب نمی‌شوند و صرفاً جنبه زیبایی دارند. در این مطلب سعی شده است بهترین دندانپزشک طرف قرارداد بیمه در شیراز را به شما معرفی کنیم.

دکتر 24 معرف بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص در ایران می باشد. با دکتر24 بسادگی ، 7 روز هفته از پزشک مورد نظر خود نوبت بگیرید. در وسایت دکتر 24 ، لیست کاملی از پزشکان متخصص در دسترس شماست و می توانید بسادگی با چند کلیک از آنها بصورت تلفنی و انلاین نوبت بگیرید. در سایت دکتر 24 تخفیف های مرتبط با خدمات پزشکی و زیبایی بصورت متنوعی وجود دارد که میتوانید از آنها بهره ببرید..

تمامی حقوق برای تیم توسعه فناوری اطلاعات کانون تبلیغات پیک نوین محفوظ است.