صبر کنید ...

جراحی دندان عقل در شیراز

atc-jdadsh-251002-1.jpg

لیست زیر بهترین دندانپزشکان جراحی دندان عقل در شیراز را مشاهده می کنید.

جراحی دندان عقل در شیراز

در این مطلب از سایت دکتر 24 به بررسی جراحی دندان عقل و معرفی متخصصان جراح در این حیطه میپردازیم. درواقع جراحی دندان عقل، به دلایل مختلفی مانند قرارگیری نامناسب، پوسیدگی، عفونت یا آسیب انجام می‌شود. دندان عقل آخرین دندان آسیای انسان است که معمولاً در سنین 18 تا 25 سالگی رشد می‌کند. در برخی از افراد، دندان عقل به طور کامل رشد نمی‌کند و یا به صورت کج یا نهفته در لثه قرار می‌گیرد. این امر می‌تواند باعث بروز مشکلاتی مانند درد، عفونت و آسیب به دندان‌های مجاور شود.

ردیف نام پزشک آدرس شماره تماس
1 کلینیک دندانپزشکی سرو شیراز، قدوسی غربی، بعد از کوچه 23، ساختمان آنا، طبقه اول، واحد 3 09170017399
07136329103
07136329116
09172515099
2 کلینیک دهان پزشکی و دندانپزشکی نگین شیراز، چهار راه زرگری، به سمت بلوار چمران، ساختمان پزشکی ابن سینا، واحد 18 07136276287
07136276289
 09900439004

جراحی دندان عقل در شیراز

هزینه جراحی دندان عقل در شیراز

به دلایل مختلفی نمیتوان قیمت دقیقی در خصوص جراحی دندان عقل بیان کرد اما به طور کلی هزینه جراحی دندان عقل بین 1 تا 5 میلیون است و ممکن است در کلینیک های مختلف متفاوت باشد. پس بهترین راه برای فهمیدن قیمت کشیدن یا جراحی دندان عقل مراجعه به لیست دندانپزشکان بالا است.

جراحی دندان عقل در شیراز

علائم جراحی دندان عقل

علائم آن معمولا چند روز بعد از جراحی شروع میشود و شایع ترین آن ها عبارتند از:

  • درد
  • تورم
  • خونریزی
  • خشکی دهان

و سایر علائم احتمالی جراحی دندان عقل عبارتند از:

  • بی حسی لب یا گونه
  • عفونت
  • خشکی لثه (باعث حساسیت دندان ها میشود)
  • آسیب به عصب (بی حسی دائمی لب یا گونه)

درمان علائم

درد

درد یکی از شایع‌ترین علائم جراحی دندان عقل است. معمولاً در ناحیه اطراف دندان کشیده شده احساس می‌شود. و ممکن است خفیف یا شدید باشد و معمولاً با مصرف مسکن قابل کنترل است.
چند نمونه مسکن:

  • ایبوپروفن
  • استامینوفن
  • ناپروکسن
  • کدئین

تورم

تورم نیز یکی از شایع‌ترین علائم جراحی دندان عقل است. معمولاً در گونه، لب و چانه احساس می‌شود. همچنین طی چند روز برطرف می‌شود.
برای کاهش تورم، می‌توانید از کمپرس سرد استفاده کنید. کمپرس سرد را باید به مدت 20 دقیقه در هر بار روی گونه خود قرار دهید.

خونریزی

خونریزی خفیف از محل جراحی طبیعی است. اگر خونریزی شدید بود، باید با دندانپزشک خود تماس بگیرید.
برای جلوگیری از خونریزی، باید از جویدن آدامس یا مسواک زدن در ناحیه جراحی خودداری کنید. همچنین باید مقدار زیادی مایعات بنوشید تا بدن شما هیدراته بماند.

خشکی دهان

خشکی دهان نیز یکی از شایع‌ترین علائم جراحی دندان عقل است.و می‌تواند باعث احساس درد و ناراحتی شود. برای جلوگیری از خشکی دهان، باید مقدار زیادی مایعات بنوشید و از جویدن آدامس خودداری کنید.

جراحی دندان عقل در شیراز

جمع‌بندی جراحی دندان عقل

جراحی دندان عقل یک عمل جراحی ساده و کم‌خطر است که برای کشیدن دندان عقل انجام می‌ شود. دندان عقل آخرین دندان آسیای انسان است که معمولاً در سنین 18 تا 25 سالگی رشد می‌ کند.

دکتر 24 معرف بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص در ایران می باشد. با دکتر24 بسادگی ، 7 روز هفته از پزشک مورد نظر خود نوبت بگیرید. در وسایت دکتر 24 ، لیست کاملی از پزشکان متخصص در دسترس شماست و می توانید بسادگی با چند کلیک از آنها بصورت تلفنی و انلاین نوبت بگیرید. در سایت دکتر 24 تخفیف های مرتبط با خدمات پزشکی و زیبایی بصورت متنوعی وجود دارد که میتوانید از آنها بهره ببرید..

تمامی حقوق برای تیم توسعه فناوری اطلاعات کانون تبلیغات پیک نوین محفوظ است.