صبر کنید ...

بهترین متخصص جراحی سرطان پوست در شیراز

atc-jspsh-060702-1.jpg

بهترین متخصص جراحی سرطان پوست در شیراز

در سایت 7-24 دکتر به معرفی بهترین متخصص جراحی سرطان پوست در شیراز با اطلاعات آدرس و شماره تماس پرداخته ایم، شما می توانید با ورود به صفحه وی آی پی پزشکان معرفی شده در جدول زیر علاوه بر مشاهده سایر خدمات، بیمه های درمانی، ساعت کاری مطب و… از پزشک مورد نظر درباره نحوه اخذ نوبت و سوالات خود مشاوره آنلاین و رایگان دریافت نمایید.

لیست بهترین پزشکان سرطان پوست در شیراز

ردیف نام پزشک آدرس شماره تماس
1 درمانگاه پوست و مو آتما شیراز، فرهنگ شهر (بلوار شهید رجایی)، حد فاصل کوچه 32 و 34، پلاک 228، طبقه سوم 09170075080
07136307196
2 دکتر فرزاد هوشداران شیراز، خیابان کریم خان زند، از طرف فلکه ستاد به سمت فلکه نمازی، بالاتر از 20 متری سینما سعدی، دفتر هواپیمایی آسمان، ساختمان پزشکی امید 07132308037
3 دکتر فرح ناز خورسند شیراز، خیابان کریم خان زند، روبروی اتفاقات شهید فقیهی، کوچه 41 07132306942
4 دکتر احمد ایزد پناه شیراز، خیابان کریم خان زند، روبروی خیابان شهید فقیهی (صورتگر) 07132351092
5 دکتر مژده ممتحن شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 4، مجتمع پزشکی دیبا، طبقه 3 07136473557
6 دکتر سیروس ربیعی شیراز، خیابان کریم خان زند، روبروی هتل پارس 07132306677
7 دکتر صدیقه طهماسبی شیراز، خیابان کریم خان زند، درمانگاه شهید دکتر فقیهی 07132351087
8 دکتر محمد یاسین کرمی شیراز، خیابان اردیبهشت، ساختمان نخبگان، نبش کوچه 6، طبقه 4 07132317741

 

درمان سرطان پوست در شیراز

برای درمان سرطان پوست در شیراز می‌توان از روش‌های مختلف استفاده کرد. یکی از روش‌های معمول درمان سرطان پوست، جراحی است که با برداشتن سرطان و بازسازی قسمت آسیب دیده صورت می‌گیرد. در برخی موارد، لازم است قسمتی از پوست برداشته شده و بازسازی با گرفتن بافت سالم از قسمت دیگری از بدن انجام شود. برای سرطان‌های پروانه‌ ای که پهناوری زیادی دارند، ممکن است سرطان توسط جراح‌ های متخصص از بین برود و در ادامه جراحی پلاستیک انجام شود.

روش‌ های درمان دیگر سرطان پوست شامل درمان با تابش، درمان با سنجش پوسته و درمان دارویی است. در درمان با تابش، پرتوهای با انرژی بالا به سرطان می‌دهیم تا سلول‌های سرطانی بمیرند، در درمان با سنجش پوسته هم سرطان با استفاده از دمباله و براد کربن دمباله از بین می‌رود. درمان دارویی نیز شامل استفاده از داروهای شیمی‌ درمانی است. در برخی موارد، استفاده از روش‌های مختلف به صورت ترکیبی نیز صورت می‌پذیرد. در هر صورت، روش درمان سرطان پوست بستگی به نوع و مرحله سرطان، سن بیمار و سایر عوامل دارد که توسط پزشک تعیین می‌شود.

مشاوره آنلاین از فلوشیپ جراحی سرطان پوست در شیراز

برای دریافت مشاوره آنلاین می توانید بر روی نام پزشک و یا مرکز مورد نظر خود کلیک نمایید تا وارد صفحهاختصاصی او شوید و در پایین صفحه بر روی گزینه چت آنلاین کلیک نمایید تا به صورت مستقیم در واتساپ سوالات خود را درباره هزینه روش های درمانی سرطان پوست، پروسه درمان، دوران نقاهت هر درمان، نحوه پرداخت هزینه ها توسط بیمه های مختلف و… بپرسید و با دریافت جواب نوبت خود را برای معاینه و انجام آزمایشات رزرو نمایید.

توجه!

برای دریافت مشاوره آنلاین نیز می توانید به لیست فوق تخصص سرطان شناسی در شیراز سایت ما مراجعه نمایید.

بهترین متخصص جراحی سرطان پوست در شیراز

بهترین فوق تخصص سرطان پوست در شیراز از نظر مردم کیست؟

برای اینکه بتوانید بهترین فوق تخصص سرطان پوست در شیراز را پیدا کنید می توانید در انتهای این متن و تمامی صفحه های وی آی پی سایت نظرات و پیشنهادات مردم را از تجربه درمان نزد هر پزشک بخوانید و بهترین گزینه را با مقایسه نظرات برای اخذ نوبت انتخاب نمایید.

انواع روش های عمل سرطان پوست در شیراز

  • کرایوسرجری
  • کورتاژ و الکتروسرجری
  • جراحی موهس
  • برداشتن موضعی گسترده
  • عمل پیوند و فلپ های پوستی
  • برداشتن غدد لنفاوی
  • و …

 

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

 

دکتر 24 معرف بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص در ایران می باشد. با دکتر24 بسادگی ، 7 روز هفته از پزشک مورد نظر خود نوبت بگیرید. در وسایت دکتر 24 ، لیست کاملی از پزشکان متخصص در دسترس شماست و می توانید بسادگی با چند کلیک از آنها بصورت تلفنی و انلاین نوبت بگیرید. در سایت دکتر 24 تخفیف های مرتبط با خدمات پزشکی و زیبایی بصورت متنوعی وجود دارد که میتوانید از آنها بهره ببرید..

تمامی حقوق برای تیم توسعه فناوری اطلاعات کانون تبلیغات پیک نوین محفوظ است.