صبر کنید ...

ارتوپدی فنی هما

ads-ortopdeifanihoma-131002-1.jpg
چت آنلاین با ارتوپدی فنی هما

در این مطلب از سایت دکتر 24 به معرفی خدمات مرکز ارتوپدی فنی هما در شیراز می پردازیم. برای دریافت نحوه خدمات دهی و اطلاع از هزینه خدمات تا انتها همراه ما باشید.

معرفی ارتوپدی فنی هما

  • ساخت اندام مصنوعی

ارتوپدهای فنی افرادی آموزش دیده در زمینه پزشکی هستند که تحت مدیریت یک پزشک و با همکاری و تعامل دیگر افراد متخصص گروه مراقبتی فعالیت می‌کنند. آن‌ها در گچ گرفتن و ساخت قالب‌های گچی‌ تخصص دارند و مسئول ارائه دستورالعمل‌های مرتبط با این درمان‌ها به بیماران هستند. آن‌ها از طریق اعمال، تنظیم و برداشتن انواع مختلفی از قالب‌های گچی، آتل و کش‌های طبی مراقبت‌های لازم را از بیمارانی انجام می‌دهند که دارای مشکلات ارتوپدی هستند. ارتوپدهای فنی خدمات مربوط به قالب‌گیری را اغلب در اتاق‌ عمل بیمارستان انجام می‌دهند. البته اکنون بعضی از کلینیک‌ها هم خدمات ارتوپدی لازم را ارائه می‌دهند.

اینستاگرام: homa.opc

ارتوپدی فنی هما

خدمات ارتوپدی فنی هما

وظایف ارتوپد فنی با توجه به جایی که در آن کار می‌کنند، مختلف است و ممکن است شامل موارد زیر باشد. البته تنها محدود به این موارد نمی‌شود:

  • کندن و پوشاندن لباس: ارزیابی وضعیت ناحیه آسیب دیده قبل از انجام اقدامات درمانی بعدی. وقتی مشکل شناسایی شد برای اقدامات بعدی با پزشک صحبت می‌کند. محل زخم را هم تمیز می‌کند.
  • ساخت قالب با استفاده از گچ یا مواد مصنوعی. این مرحله شامل تنظیم، برداشتن، تعمیر و محکم کردن قالب‌ها است.
  • ارزیابی و آماده‌سازی بیمار برای استفاده از تجهیزات ارتوپدی و انجام دیگر کمک‌های اولیه. ارائه دستورالعمل‌های لازم به بیمار در مورد شیوه مراقبت و نحوه استفاده درست از تجهیزات.
  • کمک در پوشیدن، نگهداری و تنظیم میزان تراکشن (پوستی، اسکلتی و دستی). این مورد شامل آموزش درمان با تراکشن (کشش ستون فقرات) به بیمار نیز می‌شود.
  • برداشتن بخیه، سیم‌های K، پین‌ها و تثبیت‌کننده‌های خارجی با استفاده از روش‌های استریل.
  • ساخت و بستن آتل و بانداژ (آتل انگشت، ساعد، بانداژ ولپو، بستن کش‌های طبی، آتل‌بندی بازو، آتل زانو و غیره)
  • ارائه دستورالعمل به بیمار/خانواده بیمار در مورد مراقبت از قالب، آتل گچی U-Slab، یا بریس و همچنین مراقبت‌های پوستی. تاکید بر اطلاعات پزشکی ارائه شده توسط پزشک در مورد نوع آسیب‌دیدگی، روند درمان و نتایج مورد انتظار.
  • سفارش و نگهداری تجهیزات.
  • مدیریت تجهیزات ارتوپدی.ارتوپد فنی همچنین در صورت نیاز با دیگر متخصصین همچون پزشکان، پراستاران، فیزیوتراپیست و دیگر همکاران هم همکاری خواهد داشت.

ارتوپدی فنی هما

اطلاعات تماس ارتوپدی فنی هما

شماره تماس: 07132357010 – 09178363556
آدرس:  شیراز، بلوار زند، بالاتر از بیمارستان شهید فقیهی، خیابان شهید عبائیان، ساختمان دی، طبقه 4
با مدیریت پروین معصومی راد

دکتر 24 معرف بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص در ایران می باشد. با دکتر24 بسادگی ، 7 روز هفته از پزشک مورد نظر خود نوبت بگیرید. در وسایت دکتر 24 ، لیست کاملی از پزشکان متخصص در دسترس شماست و می توانید بسادگی با چند کلیک از آنها بصورت تلفنی و انلاین نوبت بگیرید. در سایت دکتر 24 تخفیف های مرتبط با خدمات پزشکی و زیبایی بصورت متنوعی وجود دارد که میتوانید از آنها بهره ببرید..

تمامی حقوق برای تیم توسعه فناوری اطلاعات کانون تبلیغات پیک نوین محفوظ است.