صبر کنید ...

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو شیراز

atc-bmptdsh-310303-2.jpg

پروتئین تراپی مو یکی از موثرترین روش های درمان موهای آسیب دیده بدون ایجاد صافی برای کسانی که حالت موهای خود را دوست دارند می باشد. ما در لیست زیر به معرفی بهترین مرکز پروتئین تراپی مو شیراز می پردازیم. با ما همراه شوید.

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو شیراز

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 سالن زیبایی ستاره مرادپور شیراز، قدوسی شرقی، نبش کوچه 13، ساختمان راد، طبقه اول، واحد 1 09170836668
2 احیا و صافی مو صدف المعی شیراز، فرهنگ شهر، نبش کوچه 36، مجتمع طبیعت، ورودی A، طبقه اول، واحد 13 07191012348
3 سالن زیبایی ماه شرقی شیراز، خیابان آزادی، حد فاصل میدان اطلسی و چهارراه حافظیه، خیابان فرعی هتل پرسپولیس، ساختمان کیمیا 07132285626
4 سالن زیبایی آذین مهر شیراز، بلوار سفیر شمالی، نبش کوچه 21  07138313360
5 سالن زیبایی رها شیراز، زرهی، روبه روی درمانگاه محمد رسول الله         –
6 سالن زیبایی آی نور رحمت آباد – کوچه 37 – ساختمان پردیس – طبقه سوم – واحد ۵
7 سالن زیبایی هرمود شیراز خیابان قدوسی غربی، بین کوچه 16 و 18، ساختمان هرمس، طبقه دوم
واحد سه
           –

پروتئین تراپی مو (Hair protein therapy) چیست؟

پروتئین تراپی مو (Hair Protein Therapy) یک روش درمانی برای تقویت و ترمیم موهای آسیب‌دیده است که از پروتئین‌ها برای بازسازی ساختار مو استفاده می‌کند. مو عمدتاً از یک پروتئین به نام کراتین تشکیل شده است. عواملی مانند استفاده مکرر از محصولات حرارتی (مثل سشوار و اتوی مو)، رنگ‌ مو، درمان‌های شیمیایی و حتی آسیب‌های محیطی می‌توانند این پروتئین‌های طبیعی را از بین ببرند. پروتئین تراپی به بازیابی و جایگزینی این پروتئین‌های از دست رفته کمک می‌کند و مو را قوی‌تر و مقاوم‌تر می‌کند.

نوبت دهی اینترنتی مراکز تخصصی پروتئین تراپی مو در شیراز

نوبت دهی به صورت آنلاین یکی از قابلیت وب سایت ما است که در دسترس کابران قرار گرفته تا بدون نیاز به حضور در سالن و حتی بدون نیاز به تماس تلفنی بتوانند نوبت خود را سریعا دریافت کنند. برای این کار کافیست از لیست بالا روی نام مرکز مورد نظر کلیک کرده و از قسمت دریافت نوبت اینترنتی با مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت مراجعه خود را رزور نمایید. برای این کار کافیست از لیست بالا روی نام مرکز مورد نظر کلیک کرده و از قسمت دریافت نوبت آنلاین با توجه به جدول زمانبندی، نوبت مراجعه خود را رزرو نمایید.

نوبت دهی اینترنتی مراکز تخصصی پروتئین تراپی مو در شیراز

هزینه پروتئین تراپی مو چقدر است؟

هزینه پروتئین تراپی مو با توجه به حجم و بلندی مو، میزان آسیب مو و کیفیت مواد مصرفی تعیین می گردد. اما به صورت حدودی هزینه پروئین تراپی مو از 1.500.000 تومان تا 6.000.000 تومان متغییر است. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای اوزون تراپی مو در شیراز هستید، در لینک درج شده برخی از بهترین مراکز در این زمینه را معرفی کرده ایم.

هزینه پروتئین تراپی مو چقدر است؟

بهترین سالن برای انجام پروتئین تراپی مو در شیراز از نظر مردم

تمام سالن هایی که در لیست بالا معرفی کرده ایم به عنوان بهترین مراکز برای پروتئین تراپی مو در شیراز شناخته شده اند. اما سالن زیبایی رها، سالن زیبایی سحر و مرکز تخصصی شیدا به عنوان بهترین مراکز پروتئین تراپی در شیراز از نظر مردم شناخته شده اند.

چطور میتوان تشخیص داد که مو نیاز به پروتئین تراپی دارد؟

تشخیص اینکه موهای شما به پروتئین تراپی نیاز دارد یا نه، به چندین نشانه و وضعیت مو بستگی دارد. پروتئین نقش مهمی در سلامت مو دارد و کمک می‌کند ساختار مو قوی و سالم بماند. اگر مو پروتئین کافی نداشته باشد، به سرعت آسیب می‌بیند. در اینجا چند نشانه کلیدی وجود دارد که ممکن است نشان دهد موهای شما به پروتئین تراپی نیاز دارد:

۱. موهای ضعیف و شکننده
اگر موهای شما به راحتی کشیده و شکسته می‌شود، به احتمال زیاد دچار کمبود پروتئین شده‌اید. پروتئین به ساختار مو استحکام می‌بخشد و باعث می‌شود که در برابر آسیب‌ها مقاوم‌تر باشد.

۲. موهایی که کش می‌آیند
اگر هنگام کشیدن مو، موهایتان حالت کشسانی دارند و به راحتی بدون بازگشت به حالت اولیه کش می‌آیند، این نشانه‌ای است که موها به پروتئین بیشتری نیاز دارند. موهای سالم باید به‌صورت محدود کش بیایند و سپس به حالت اصلی خود بازگردند.

۳. موهای ضعیف پس از شستشو
اگر بعد از شستن موها احساس می‌کنید موهایتان همچنان نرم و بی‌حالت است و از دست رفتن حجم و استحکام را تجربه می‌کنید، این ممکن است به کمبود پروتئین در مو مربوط باشد.

۴. موهای دچار موخوره و شکستگی
شکستگی بیش از حد و وجود موخوره به‌ویژه در انتهای مو می‌تواند نشانگر این باشد که موها ساختار پروتئینی مناسبی ندارند و نیاز به تقویت دارند.

۵. موهایی که بعد از رنگ یا درمان‌های شیمیایی ضعیف شده‌اند
رنگ کردن، صاف کردن یا دیگر درمان‌های شیمیایی می‌توانند پروتئین‌های طبیعی مو را از بین ببرند. اگر موهای شما پس از این درمان‌ها به‌طور محسوس ضعیف و آسیب‌پذیر شده است، پروتئین تراپی می‌تواند به بازسازی ساختار مو کمک کند.

۶. احساس خستگی یا خشکی بیش از حد مو
اگر موها به‌شدت خشک و غیر قابل مدیریت به نظر می‌رسند و هیچ‌یک از روش‌های مرطوب‌کننده به بهبود وضعیت آن کمک نمی‌کند، ممکن است مشکل از کمبود پروتئین باشد.

۷. فقدان درخشندگی و نرمی
موهای سالم باید درخشنده و نرم باشند. اگر موهای شما ظاهری مات و خسته به خود گرفته‌اند، احتمالاً نیاز به تغذیه با پروتئین دارد.

چطور می‌توان از نیاز به پروتئین مطمئن شد؟

برای اطمینان بیشتر، می‌توانید یک آزمون ساده در خانه انجام دهید:

یک تار مو را بگیرید و بکشید، اگر به راحتی کش آمد و بعد شکست، به احتمال زیاد موهای شما به پروتئین نیاز دارد.
اگر مو کشیده نشد و سریع شکست، ممکن است بیشتر نیاز به مرطوب‌کننده داشته باشید.
به طور کلی، تعادل بین پروتئین و رطوبت برای مو بسیار مهم است. استفاده بیش از حد از پروتئین تراپی نیز می‌تواند به خشکی و شکنندگی مو منجر شود. پس استفاده از محصولات پروتئینی باید همراه با محصولات مرطوب‌کننده باشد تا تعادل حفظ شود.

جمع بندی بهترین مرکز پروتئین تراپی مو شیراز

نکته مهمی که به عنوان جمع بندی قابل ذکر است، پروتئین تراپی باید در کنار مرطوب‌کننده‌ها استفاده شود، زیرا تعادل بین رطوبت و پروتئین در مو اهمیت زیادی دارد. پس از پروتئین تراپی، استفاده از ماسک‌ها و محصولات مرطوب‌کننده کمک می‌کند تا موها نرم و هیدراته بمانند.

امتیاز شما به این مطلب
دکتر 24 معرف بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص در ایران می باشد. با دکتر24 بسادگی ، 7 روز هفته از پزشک مورد نظر خود نوبت بگیرید. در وسایت دکتر 24 ، لیست کاملی از پزشکان متخصص در دسترس شماست و می توانید بسادگی با چند کلیک از آنها بصورت تلفنی و انلاین نوبت بگیرید. در سایت دکتر 24 تخفیف های مرتبط با خدمات پزشکی و زیبایی بصورت متنوعی وجود دارد که میتوانید از آنها بهره ببرید..

تمامی حقوق برای تیم توسعه فناوری اطلاعات کانون تبلیغات پیک نوین محفوظ است.