صبر کنید ...

بیمارستان اعصاب و روان در شیراز

Mental-illness.jpeg.jpg

آسایشگاه اعصاب و روان در شیراز

همان طور که می دانید علاوه بر بیماری های جسمی برخی از افراد به دلایل مختلف ژنتیکی و محیطی دچار بیماری های روانی می شوند در صورتی که پس از مراجعه به پزشک متخصص تشخیص او به جای درمان های دارویی، مراقبت های دوره ای بود باید در یکی از آسایشگاه های اعصاب و روان برای بهبود شرایط روانی بستری شد. اگر به دنبال آسایشگاه اعصاب و روان در شیراز هستید ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید تا بهترین بیمارستان اعصاب و روان در شیراز را که دارای آسایشگاه مختص برای بیماران هستند را به همراه آدرس و شماره تماس معرفی کنیم.

بیمارستان اعصاب و روان در شیراز

لیست بهترین بیمارستان های اعصاب و روان در شیراز

ردیف نام بیمارستان آدرس شماره تماس
1 بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری
(بیمارستان سلامی)
شیراز، 15 کیلومتری جاده شیراز-مرودشت، روبروی باجگاه، جنب دانشکده کشاورزی 07132605703
2 بیمارستان روانپزشکی ابن سینا شیراز، خیابان حافظ، جنب بوستان 13 ابان 07132289601
3 بخش اعصاب و روان بیمارستان حافظ شیراز، ابتدای بلوار چمران 07136271532
4 بیمارستان اعصاب و روان پرتو شیراز، شهرک گلستان، خیابان شهید زارعی، کوچه1 07136214188

تیمارستان در شیراز

در صورت نیاز به بستری در یکی از تیمارستان های شیراز پزشک مربوطه نامه ای را جهت بستری به خانواده بیمار می دهد که به وسیله آن نامه پذیرش بیمار در تیمارستان انجام می شود. دوره ی درمانی برای هر بیمار متفاوت خواهد بود و بسته به شرایط روانی نوع درمان و دارو ها زیر نظر پزشک متفاوت خواهد بود.

توجه!

شما می توانید برای مشاهده آدرس و شماره تماس بهترین پزشکان اعصاب و روان در شیراز سایت ما کلیک کنید.

بیمارستان اعصاب و روان دولتی در شیراز

اگر بیمار تحت پوشش بیمه باشد با بستری در بیمارستان های اعصاب و روان دولتی هزینه درمان و بستری از طریق بیمه برای بیمار پرداخت خواهد شد.

بیمارستان اعصاب و روان خصوصی در شیراز

برخی از بیمه ها مقداری از هزینه درمان را در بیمارستان اعصاب و روان خصوصی پرداخت می کنند. مزیت بستری در این بیمارستان ها نسبت به بیمارستان های دولتی وجود امکانات و تجهیزات بیشتر برای آسایش بیمار و رسیدگی بیشتر خواهد بود.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

دکتر 24 معرف بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص در ایران می باشد. با دکتر24 بسادگی ، 7 روز هفته از پزشک مورد نظر خود نوبت بگیرید. در وسایت دکتر 24 ، لیست کاملی از پزشکان متخصص در دسترس شماست و می توانید بسادگی با چند کلیک از آنها بصورت تلفنی و انلاین نوبت بگیرید. در سایت دکتر 24 تخفیف های مرتبط با خدمات پزشکی و زیبایی بصورت متنوعی وجود دارد که میتوانید از آنها بهره ببرید..

تمامی حقوق برای تیم توسعه فناوری اطلاعات کانون تبلیغات پیک نوین محفوظ است.